מבצע שומרי החומות • כל חופשות השוטרים בוטלו

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on מבצע שומרי החומות • כל חופשות השוטרים בוטלו
    19:42
    20.05.24
    איתי גדסי No Comments on פינת הפרשנים: צו מעצר – זכייה בפיס עבור נתניהו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתום הערכת מצב שקיים היום המפכ"ל , רנ"צ יוחנן דנינו, בהשתתפות סגל הפיקוד הבכיר הוחלט כי החל מרגע זה המשטרה עוברת לפעילות מיוחדת ברמה ג' (פע"מ ג' מיוחד).

    המפכ"ל התייחס בדבריו לאירוע הפיגוע בירושלים ואמר:

    "מדובר בפיגוע מהקשים שידענו בשנים האחרונות במקום הקדוש ביותר בו מצאו אנשים את מותם. פיגוע זה מצטרף לאירועים מהתקופה האחרונה הנובעים מהסתה".

    "תגובה נחושה וראויה של שוטרים שהגיעו לזירת האירוע וחיסלו את המחבלים מנעה פיגוע קשה יותר כמו באירועים הקודמים. שניים מהשוטרים בזירה ופונו לבתי החולים אחד מהם במצב אנוש".

    "מבצע "שומרי חומות" ימשך במלוא העוצמה".

    "הנחתי את מפקדי המחוזות להיערך לכל תרחיש אפשרי של פעולות נקם, תג מחיר והפס"ד לאומני".

    "יש להגביר את הסיורים סביב מסגדים, בתי כנסת ומקומות קדושים".

    בנוסף, הנחה המפכ״ל על ביטול חופשות ופגרות לכלל השוטרים .

    "שב ומדגיש את השימוש הנחוץ בעת הזו במתנדבים במשטרה בדגש על מתנדבים נושאי נשק באבטחת בתי כנסת".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הרב נחמני זצ"ל אמר: "אין לנו סכסוך עם הערבים, יש לנו סכסוך עם הקדוש ברוך הוא!"
      מה שקורה עכשיו זה משמעות הפסוק – ושב מאחריך.
      צה"ל – צניעות הגנה לישראל.
      לא כוחי ועוצם ידי עשו לי את החיל הזה.
      אומר הפסוק (דברים כג, טו): "כִּי ה' אֱלֹקֶיךָ מִתְהַלֵּךְ בְּקֶרֶב מַחֲנֶךָ לְהַצִּילְךָ וְלָתֵת אֹיְבֶיךָ לְפָנֶיךָ [בתנאי-] וְהָיָה מַחֲנֶיךָ קָדוֹשׁ וְלֹא יִרְאֶה בְךָ עֶרְוַת דָּבָר [אחרת-] וְשָׁב מֵאַחֲרֶיךָ".
      בעל השומר אמונים זצ"ל כתב (בקונטרס הצוואה מתורגם מאידיש): "ודעו כי האשה שהולכת בצניעות ומתכוונת לשם שמים מגינה על חלק מהדור ותזכה לעתיד למה שאף מלאך גדול לא יזכה לו. וכל הצרות שיש לישראל בעוונותינו הרבים מגיעות רק מחמת הפריצות של הנשים".
      ובספר שומר אמונים העתיק ממכתב רבינו השייך וזו לשונו: "וגם תמסרו נפשכם מאד מאד על צניעות בני ביתכם, כי בלי ספק שכל הצרות הצרורות נצמחים אודות הפריצות שבדור בעוונותינו הרבים".
      וכתב בספר טהרת הקודש (בהקדמה) אודות סיבת השואה: "הלא אם תשאלי בת ישראל על מה עשה לי ה' ככה, לכן דעי לך בת ישראל כי תתבונן בנפשך שהכל בשביל פגם הפריצות שעל ידי זה נמשך פגם היסוד אשר חדא מילתא (עניין אחד) היא, כי זה הפגם התחיל והתפשט מעון הפקירות והפריצות רח"ל".
      וכתב נכדו של אחי הגר"א ר' מאיר בן אליהו זצ"ל (בספר נחלת אבות): "וכל השנאה שהאומות שונאים אותנו הוא הכל מחמת שאנו מתהדרים במלבושים נאים ומהודרים".
      ופירש המערכי לב את הפסוקים יג-טז בתהלים בזו הלשון: "העמים יכבדוכם בזכות הצניעות".
      וכתב מרן החפץ חיים זצ"ל (במכתב, מאיר עיני ישראל עמ' ק"י) וזו לשונו: "והנה ידוע לכל, שפורצת תבערה בכרם המלך והלהבה גדולה מאד, הכרוז יוצא מגדולי המלך לאנשי העיר: התחזקו, התחזקו כולכם לכבות האש באיזו עצה שתוכלו, כי כרם המלך בוער באש ואם תתעצלו בדבר תדעו כי בנפשיכם הוא ח"ו, ומורדים תקראו, כי אינכם חוששים לכבודו, ואם תתחזקו כראוי ותכבו את האש יקבל כל אחד את שכרו ורוב כבוד לפי ערך התחזקותו.
      כן הדבר בענייננו כי הנה ידוע שכל ישראל נקראים כרם ה' כמו שנאמר: כי כרם ה' צבקות בית ישראל (ישעיה ה') ובעוונותינו הרבים תבערה גדולה נפלה בכרמו בכמה מקומות ע"י ה'מודה' הגרועה הזו, כי מתגבר כח הטומאה מאד ע"י זה… וממילא נפסקה ההשפעה והברכה מכל אחד ואחד בעסקיו! ונסבבו ע"י זה כל הצרות הרעות! כמו שכתוב בספרים הקדושים… והכתוב צווח ואומר והיה מחניך קדוש ולא יראה בך ערות דבר. הרי שתלה הכתוב קדושתינו בזה הענין, ומה שהיה צריך היצר הרע מלפנים לעמול כמה שנים התחכם היום ועושה זאת בזמן קצר וכו'". עד כאן לשונו.

      היכוני פצעוני, נשאו את רדידי מעלי. מי? שומרי החומות!